Blommorna doftar starkast efter ett oväder

- Heinrich Heine -

måndag 7 januari 2008

Att bry sig om

Jag insåg igår att jag har många bra människor omkring mig. Personer som bryr sig om mig. Och som jag bryr mig om.

Det är jag väldigt tacksam för. Det underlättar saker och ting.

Egentligen har jag bättre förutsättningar är någonsin för att börja må bättre. Jag har riktigt fina vänner och en riktigt fin mamma. Bland annat.

Och så har jag all tänkbar behandling som finns att tillgå. Medicin, terapeut, sjukgymnast.

Och snart har jag också en intressant, utvecklande och meningsfull sysselsättning.

Jag har sagt det förut och säger det igen: Jag är på väg.

Tack till mina goa vänner (ni vet vilka ni är) och till min mamma. Ni betyder allt.

1 kommentar:

J sa...

Vi bryr oss om därför att du är du! Och en så värdefull tjej! Och en toppen vän! Du är på väg! I know that. Nu kör vi tycker jag.... watch up!