Blommorna doftar starkast efter ett oväder

- Heinrich Heine -

lördag 26 januari 2008

Powerwalk och godsaker

Idag lyckades jag efter lite egenövertalning få iväg mig själv på en ordentlig promenad. Frisk luft och motion - precis vad jag behövde. Solen tittade till och med fram efter en stund.

På hemvägen sög det ordentligt i godistarmen.

Nåväl, idag kan man ju iallafall kalla det lördagsgodis...

Fast den här veckan har det funnits måndagsgodis, tisdagsgodis, onsdagsgodis, torsdagsgodis och fredagsgodis också... Hormoner? Tröstätning? Eller bara dålig karaktär...?

//Godisgrisen

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag har också ätit måndags-tisdags-onsdags osv. godis den här veckan. Inte så bra... Men i kväll ska jag äta mörk choklad, det är i alla fall lite nyttigt. Okej, kanske inte om man äter det i stora mängder - men det är ju lördag!